Παρασκευή, Οκτωβρίου 31, 2008

Miss Souko

Κάνει ζέστη σήμερα, μοιάζει με καλοκαίρι, αποπνικτική ατμόσφαιρα, πολύ νέφος με υγρασία.
Νυστάζω, αλλά πρέπει να ετοιμάσω τα βινύλια μου κ κάποια cd.
  Έχουμε πάρτι σήμερα, το 1ο αυτού του χρόνου. 
Διάθεση μάλλον περίεργη.
   Αναλώθηκε πολύ αυτές τις μέρες σε "τυφλά" ραντεβού, άγνωστοι μέσα στο άγνωστο. 
Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν είμαι εγώ το ίδιο πρόσωπο που έχει 3 κ 4 ζωές , 3 κ 4 διαφορετικές προσωπικότητες.
  Η Souko  δίπλα μου γουργουρίζει, σκύβω δίπλα της κ με πλένει, μου πλένει όλο μου το κεφάλι, βάζει το μπροστινό της πόδι πάνω στο μάγουλο, προσέχοντας μην με τρυπήσει με τα νύχια της κ αρχίζει το πλύσιμο, το δικό της κ το δικό μου. 
Με καταλαβαίνει πότε δεν είμαι καλά, το νιώθω, ανεβαίνει στα πόδια μου κ έρχεται κοντά στο αυτί κ σαν να μου ψιθυρίζει γουργουρίζοντας "όλα θα πάνε καλά, εγώ είμαι εδώ".  
  Θυμάμαι όταν πριν 2 χρόνια σκοτώθηκε φίλος κ ήμουν σε άσχημα χάλια, πόσο περιποιητική ήταν, αν μπορούσε να μου μαγειρέψει, θα το έκανε.
Ο συγκάτοικος μου έχει γοητευθεί από την Souko
  Του αρέσει που είναι πολύ κοινωνική, επικοινωνεί, μιλάει, βγάζει κραυγούλες, αναλόγως τι θέλει να μου πεί. Έχω μάθει κάθε φωνούλα της για ποιό λόγο είναι. 
Την λατρεύω.

1 σχόλιο:

the boy with the arab strap είπε...

η σουκο σε καταλαβαινει εσυ την καταλαβαινεις η κανεις ψυχαναλυση μαζι της? εχει παρτυ σημερα !!!!