Σάββατο, Απριλίου 19, 2008

μια αγκαλιά ονειρική

Σήμερα κλαίω όλη την ημέρα. Είδα τον πατέρα μου στο όνειρο, είχα πολλά χρόνια να τον δω, του ζήτησα μια αγκαλιά, ήταν τόσο σφιχτή που ήλπιζα να σκάσω. 

Μαύρες σκέψεις χθες, τι να την κάνω την ζωή έτσι μισός που νιώθω, ο έρωτας μια οπτασία. 

2 "χυλοπίτες"  έφαγα χθες από 2 τυπάκια που λανθασμένα -πάλι ρε γαμώτο- νόμιζα πως.... μπλα μπλα μπλα...... 

Δάκρυα συνεχώς, δεν μπορώ να σταματήσω

μπήκα κ στο blog των arxediamedia κ είδα βίντεο κομμάτι του Tricky, ομολογώ ότι δεν μου ήταν ιδιαίτερα συμπαθής, τόση θλίψη, ακούγοντας τους δίσκους του είναι λες κ βιάστηκε όλοι του οι οικογένεια την ίδια στιγμή, όμως αυτό το κομμάτι μου άρεσε, όχι ότι δεν μου αρέσουν κ άλλα, αλλά μάλλον έχω ήδη αρκετή θλίψη δική μου για να κουβαλήσω κ αλλουνού.

Με ξύπνησε η Souko το πρωί, μου σκούπιζε τα δάκρυα, τι ομορφιά που κρύβουν μέσα τους τα ζώα, πέρυσι σκοτώθηκε φίλος μου, κάθε μέρα κ πιο βουβή μέρα, η Souko, έκανε τα πάντα για να ξαναεπανέλθω στην ζωή μου, ερχόταν στο αυτί μου κ σαν να ψιθύριζε κάτι, έφερνε τα μπαλάκια της να παίξουμε, με αγκάλιαζε, με έπλενε, είναι το μόνο γατί που έχω δει να χαμογελά, μου το έχουν πει κ άλλοι φίλοι, κοινωνική, όταν έχω επισκέψεις, κάθεται μαζί μας, κ πολλές φορές συμμετέχει με ένα "νιάου", ή τον ήχο που με τρελαίνει είναι κάπως έτσι "πικιου" ή "τρουυυυ", λέξεις που για άλλους δεν σημαίνει κάτι, αλλά εγώ ξέρω, ζω μαζί της κ την καταλαβαίνω, λέξεις που έμαθε από τα φιλαράκια της, όπου περνάει το καλοκαίρι όταν φεύγω για δουλειά ή διακοπές, τον Μπίρη κ τον Κέιτο, αγαπημένοι μου επίσης.
Έχει πλάκα η Souko, όταν κάθομαι πολύ ώρα στον υπολογιστή, έρχεται κ μου χώνει μια νυχιά στον κώλο, εκεί που κάθομαι, σαν να μου λέει "εεε! είμαι κ γω εδώ".
Α! είναι πολύ παιχνιδιάρα, παίζει με οτιδήποτε, αλλά το αγαπημένο της είναι τα μπαλάκια, παίζουμε ποδόσφαιρο, μπάσκετ, σουτάρει, δίνει πάσες, όσοι φίλοι την έχουν δει υποκλίνονται

Αγαπημένο έδεσμα της> Ταχίνι με Μέλι.

Αγαπημένη μου Souko,  πόσες φορές με έχεις "βγάλει" από την σκοτεινιά μου


1 σχόλιο:

.......marmarigi....... είπε...

panemorfi kai panexipni fenete , ela re man mhn trelenesai skepsoy oti yparxoyn kai xeirotera ,alla kai kaliteres stigmes ..kathe mera einai diadromi skliri alla ti na kanoyme ..oso antexoume man de gamiete kai to sympan ,e den tha trellathoume ...filakia man kai xamogela